Bedava kelimesi biz tüketicilerin ilgisini çok çeker:)Kimin çekmez ki???Peki bedava ürünün ya da hizmetin reklama konu edilip viral olarak yayılabildiğini düşünün;ozaman tamamen öldürücü bir promosyon aracına dönüşüyor.
Konumuz photoboxi aleti;klasik fotoğraf kulübesini reklamcının en iyi dostuna dönüştürmeyi başarmış.
Photoboxi;tüketicilere bedava sevgi dağıtırken :) kişisel bilgilerini kaydedip,sosyal ağlarda pazarlama kolaylığı sağlayan bir hizmet olarak tasarlanmış.
Çeşitli event ortamlarında bedava poz veren tüketicilerin fotoğraflarına sponsor firmaya ait reklamın çerçeveye iliştirilmiş hali, tüketicilerin email adreslerine,telefonlarına ve üye oldukları sosyal ağlara anında yönlendirilmekte, böylece reklam mesajıda, tüketici ve ağına ulaşmakta.Reklamverenler tarafından istenebilecek detaylı raporlarda photoboxi tarafından kolaylıkla verilebilmektedir.
Şimdiye kadar Madam Tussauds, Procter & Gamble, Chivas, Heineken, Coca-Cola ve National Geoghraphic tarafından kiralanan photoboxi girişimcilerine 4 saatlik performans için 795 USD kazandırıyor.Amerika'nın başlıca şehirlerinde kullanılan photoboxi hizmeti Türkiye gibi potansiyeli olan bir ülkede kullanılabilir.Özellikle İstanbul sokaklarında büyük markaların düzenlediği promosyonel çalışmalar gözönüne alındığında photoboxi karlı bir girişim hissini veriyor.
Daha fazla bilgi için:www.photoboxi.com
1 yorum:
Kaan Bey,
PhotoBoxi'nin, Türkiyenin tek Photo Marketing Ajansı Photoshoter tarafından 6 ay kadar önce Türkiye'ye getirilmiş ve hizmet vermeye başlamıştır.
www.photoshoter.com
Post a Comment